25

Körde upp imorse, jag tyckte jag var grym. men det tyckte tydligen inte gubben som jag körde med, då han kuggade mig för att jag inte använde 5:ans växel lika mycket som 4:ans. Men men inte så mycket man kan göra, funderade ett tag på att dampa och skrika något "blatte-aktigt" i stil med: Jag kommer skicka mina kusiner på dig! Omöjligt med tanke på att min släkt bor fett långt bort, så jag höll mig lugn och åkte hem med svansen mellan benen innan mamma hämtade upp mig och det var dags att dra till ögonkliniken. Inte finns det något positivt att berätta därifrån heller så kan hoppa till den roliga delen(stund) utav min dag. Vilket var att mamma bjöd mig på mat och lät mig springa runt på ikea, fick välja nya möbler och saker till mitt rum vilket jag också gjorde, halvt blind och med noll känsel i fejset. Kul kul onsdag...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0