28

Det är Lördag kväll och jag är hemma, inte själv dock. Hänger med bästa vännerna "ben & jerry", rätt nice faktist. Igår kom studiebidraget in på kontot så hängde med emelie på stan hela dagen, och senare på kvällen var det dessutom partaj.Var på födelsedagsfest vilket i sedvanlig ordning betyder grattis sprit och tilltugg tills magen säger stop, igår var inget undan tag och jag kan fortfarande inte sluta garva när jag tänker på tjejen som låg på golvet medan jag stod på en stol med en bag-in-da-box, och hällde tills som jag sa tidigare, det "sa stop". Hur kvällen sedan utvecklades orkar jag inte ta nu, men kan väll säga att det slutade med Nintendo 64 med erik och putte, vilket förmodligen var det "säkraste" sättet att avsluta kvällen.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0