6

Igår var det som sagt 100 dagars festen, och det blev en helt galet kul. Skönaste förfesten hemma hos lisa med hela tvär innan själva festen på pluto som rockade fett med skön musik och alla "studenter". Skulle ha dragit på efterfest på viksäng, men dom jag skulle ditt med dissade mig drog tidigare så tog taxin hem istället. Fett bra gjort utav mig är det bara att konstatera, då jag vaknade "halvt" pigg och gjorde världens godaste frukost (en liters loops flingor med mjölk i chipsskål) innan jag pallade mig till skolan endast 1 timme och 55 minuter försenad. Rätt kul ändå att alla i klassen på ett eller annat sätt mådde dåligt eller kom i samma kläder som dagen innan, om ni förstår vad jag menar. Men det kanske det är som meningen med alla student fester, att vi ska bli så redlösa att vi faktist glömmer bort att vi ska bli "vuxna" och börja fatta egna beslut om ungefär 98 dagar? Men ska snart gå och lägga mig, vill sova då jag forfarande är trött sen igår och så måste jag upp tidigt och vinka av farsan som åker med jobbet till kina i 2 veckor efter att ha varit hemma i ynka 5 dagar...


Kommentarer
Postat av: SANIBO

nice!

2009-03-07 @ 00:04:04
URL: http://ssanibo.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0